EILE

AS Citadele banka Eesti filiaal (11971924)

Registrisse kantud

Üldinfo

Firma nimi
AS Citadele banka Eesti filiaal
Registrikood
11971924
Õiguslik vorm
Välismaa äriühingu filiaal
Staatus
Registrisse kantud
Endine nimi
AS Citadele banka Eesti filiaal
Registreeritud
28.07.2010 (13 aastat tagasi)
KMKR number
EE101387020
Põhikapital
157351784.00 EUR
AS Citadele banka Eesti filiaal on asutatud 28.07.2010 (13 aastat 6 kuud tagasi) aadressil Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Narva mnt 63/1. AS Citadele banka Eesti filiaal on tegutsev ettevõte. Firma õiguslik vorm on välismaa äriühingu filiaal. Registrikood on 11971924, käibemaksukohustuslasena registreerimise number (KMKR) on EE101387020. Põhikapitali suurus on 157351784.00 EUR.

Ettevõtte põhitegevusala on Krediidiasutused (pangad).

Maksud

Kvartal Riiklikud maksud Tööjõu maksud Maksustatud käive Töötajate arv
2023.4
847 952
311 150
429 252
60
2023.3
664 695
312 797
280 578
61
2023.2
785 897
379 530
242 621
59
2023.1
479 196
296 438
306 641
61
2022.4
304 361
286 075
193 158
61
2022.3
276 219
255 786
212 239
61
2022.2
463 964
288 123
328 407
58
2022.1
380 034
213 182
356 350
53
2021.4
224 317
210 452
165 118
55
2021.3
222 640
205 188
179 951
52
2021.2
265 055
240 596
183 747
48
2021.1
211 393
186 098
204 008
50
2020.4
232 792
209 769
209 625
48
2020.3
268 283
196 111
491 820
54
2020.2
277 955
252 461
283 551
50
2020.1
414 362
244 578
222 627
61
2019.4
347 199
246 733
326 455
65
2019.3
282 637
266 475
221 855
71
2019.2
359 184
294 471
223 029
80
2019.1
625 393
296 839
152 577
75
2018.4
416 989
278 303
131 518
77
2018.3
413 737
289 055
148 803
82
2018.2
342 274
334 059
168 968
89
2018.1
303 660
284 036
201 211
80
2017.4
276 317
258 694
193 087
90
2017.3
257 111
246 553
146 246
84
2017.2
290 837
280 337
179 959
77
2017.1
259 284
209 760
342 831
75
()

Tarbijavaidluste komisjoni otsused

Otsuse nr 20-1/23-09864-001 (otsuse avaldamise kuupäev: 27. okt 2023)

Otsus: Tarbija kasuks
Komisjoni istungi ajaks oli kaupleja tarbijale hüvitanud poole nõude summast, seega oli tarbija nõude summa vähenenud poole võrra.

Pooltevahelise teenuselepingu tingimuste kohaselt, mis on avaldatud ka veebilehel:  https://www.citadele.ee/et/support/disputing/? osutab pank pangakaardi omanikule järgmist teenust:

"Kaarditehingute vaidlustamine

Tarbijal on õigus pangakaardiga tehtud tehing vaidlustada, kui:


saadud toode on puudustega;
toode ei vasta tellimusele;
tarbija ei ole tellitud kaupu või teenuseid kätte saanud;
tehing on tühistatud, aga kaupleja ei ole raha tagastanud;
tehing ebaõnnestus, aga raha on arvelt maha läinud;
teenuse tellimine on lõpetatud, kuid raha võetakse jätkuval arvelt maha;
tasu tehingu eest on kontolt maha võetud muus summas kui kokkulepitu.


Tehingu vaidlustamiseks peab tarbija pöörduma esmalt kaupleja poole. Kui kauplejaga ei saavutata kokkulepet või kui kaupleja tarbijale ei vasta, siis on tarbijal õigus abi saamiseks pöörduda kaardiväljastaja ehk panga poole.

Panga poole pöördumisel tuleb esitada tehingusse puutuv lisainfo, sh ostu tõendava dokumendi koopia, tellimuskinnitus, kirjavahetus kauplejaga jm. Pank vastab pöördumisele esimesel võimalusel, kuid kuna tagasinõudemenetluse puhul võib olla kaasatud mitu osapoolt (nt kaupleja, teised krediidiasutused, rahvusvahelised kaardiorganisatsioonid jt), võib lõpliku lahenduse leidmine võtta aega.

Kaarditehingu vaidlustamiseks palume täita kaarditehingute vaidlustamise vorm meie kontoris või esitada allkirjastatud avaldus läbi internetipanga. Läbi internetipanga vaide esitamisel palume märkida kaardi number, tehingu summa, kuupäev, valuuta ja asukoht.

Lisainfo saamiseks võtke palun ühendust Citadele Panga klienditeenindusega telefonil 77 00 000.".

Seega on kaupleja esitatud viide, et ta sellist teenust ei osuta, vale.

Kaupleja rikkus sõlmitud lepingut, kui ei asunud tarbija taotluse saamisel tegema toiminguid, mis on vajalikud tehingu vaidlustamiseks.

Tulenevalt esitatust ei kohaldu kaupleja poolt viidatud "Tarbija juhtumi vaidlustamise eeltingimused, mis on  leitavad lk 756-757", kuna seal esitatu on otseses vastuolus sellega, mida on kaupleja avaldanud teenuse sisu kohta ja mis on lepingu tingimuseks saanud. Vastuolulise tüüptingimuse korral kohaldatakse tüüptingimust vastavalt VÕS §39 lg 1 teise lause kohaselt tüüptingimuse kasutaja kahjuks.

Esitatu kohaselt on vaieldav, kas kaupleja viidatud tüüptingimus on saanud lepingu osaks. Tarbija ja kaupleja lepingu osaks on saanud eespool viidatud ja https://www.citadele.ee/et/support/disputing/? avaldatu, kus piiritleti teenuse sisu.

See, kas kaupleja viidatud tüüptingimus "Tarbija juhtumi vaidlustamise eeltingimused, mis on  leitavad lk 756-757…" on tarbijale lepingu sõlmimisel selgitatud ja kättesaadavaks tehtud, ei selgu. Arvestades, et kaupleja viidatud lisatingimusi on üle 700 lehekülje, ei saa eeldada, et tarbija pidi sellega lepingu sõlmimisel tutvuma ja sellest aru saama. Kaupleja ei ole tõendanud, et on antud tingimuse sisu tarbijale enne lepingu sõlmimist selgitanud. Komisjon leiab, et kaupleja eespool viidatud lepingutingimus ei ole saanud lepingu osaks. 

Teenus, mille tarbija kaarditehinguga sai, oli kõlbmatu kvaliteediga. Seda asjaolu ei ole kaupleja vaidlustanud. Teenus, mille eest tarbija tasus, oli hotelliteenus. Kogu hotellis oli tugev kanalisatsiooni hais. Seega oli  tegemist olukorraga, kus "toode oli puudustega või toode ei vasta tellimusele" ja tarbijal oli õigus kaarditehing vaidlustada ja korrespondeerivalt oli kauplejal arvestades lepingu tingimusi tehingu põhjendatud vaidlustamise korral  kohustus kaarditehing tühistada.

Asjaolu, et kaupleja eitas, et ta osutab kaaditehingu vaidlustamise teenust ja ei teinud toiminguid, et see vaidlustada ning ei kujundanud enda teenuselepingu tingimusi selliseks, missugune on kaupleja ja VISA leping ja teenusetingimused, ei vabasta kauplejat tarbijaga sõlmitud lepingust tulenevatest kohustustest. Selline kaupleja tegevusetus ja need kaupleja väited on tahtlik lepingurikkumine. Samuti ei ole asjakohane kaupleja viide, et tarbija peaks ise pöörduma VISA poole, tarbijal on leping kauplejaga, mitte VISA teenuse pakkujaga.

Lisaks viitas kaupleja, et tarbija peaks vaidluse lahendama vaieldes Booking süsteemiga või hotelliga, milledega tarbijal oli lepingusuhe. Tarbijal oli seoses vaidlusaluse juhtumiga võimalik esitada nõue erinevatele isikutele. Tarbija nõue kaupleja vastu tuleb lahendada eeskätt pooltevahelise lepingu alusel.

Tarbija poolt kaupleja vastu esitatud nõue esineb ja on sissenõutavaks muutunud. Tarbija esitatud asjaolud on tõendatud. Kaupleja ei ole osutanud teenust, milles pooled on kokku leppinud, tarbija on selle tulemusena saanud kahju, kaarditehingut ei tühistatud ja tarbija ei saanud tasutut tagasi. Kaupleja on enda kohustust rikkunud (VÕS 100) jättes kokkulepitud teenuse osutamata. Tarbija on esitanud kahju hüvitamise nõude (VÕS § 101 lg 1 p 3), mis on kohane õiguskaitsevahend. Kaupleja vastutust välistavad või rikkumist vabandavad asjaolud puuduvad. Tarbijale tekkinud kahju on põhjuslikus seoses kaupleja kohustuse rikkumisega. Nõude summa osas vaidlus puudub. Kaupleja on enne komisjoni istungit vabatahtlikult hüvitanud poole nõudest. 

 
60
Töötajad
429 252 €
Käive 2023Q4

Kontaktandmed

Telefon
+372 7700000
E-post
info@citadele.ee
Koduleht
www.citadele.ee
Juriidiline aadress
Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Narva mnt 63/1, 10120 19

Esindusõigus

Nimi
Johan Erik Andre Akerblom
1

Äriühingu seadusjärgne esindaja

al. 04.12.2019
Slavomir Mizak
1

Äriühingu seadusjärgne esindaja

al. 31.10.2017
Uldis Upenieks
1

Äriühingu seadusjärgne esindaja

al. 31.10.2017
Valters Abele
1

Äriühingu seadusjärgne esindaja

al. 28.07.2010
Vladislavs Mironovs
1

Äriühingu seadusjärgne esindaja

al. 31.10.2017
Rainer Moppel
3
20.03.1973 (50)

Filiaali juhataja

al. 19.04.2022
Jūlija Lebedinska-Ļitvinova
1

Äriühingu seadusjärgne esindaja

al. 19.12.2022
Rūta Ežerskiene
1

Äriühingu seadusjärgne esindaja

al. 19.12.2022
Vaidas Žagūnis
1

Äriühingu seadusjärgne esindaja

al. 19.12.2022


Täpsem otsing EMTAK tegevusalade kataloog Käibemaksukalkulaator Käive 2023Q4 Uued ettevõtted Privacy policy