EILE

SmartLynx Airlines Estonia OÜ (12264460)

Registrisse kantud

Üldinfo

Firma nimi
SmartLynx Airlines Estonia OÜ
Registrikood
12264460
Õiguslik vorm
Osaühing
Staatus
Registrisse kantud
Registreeritud
11.04.2012 (12 aastat tagasi)
KMKR number
EE101544261
Põhikapital
2500.00 EUR
SmartLynx Airlines Estonia OÜ on registrisse kantud 11.04.2012 (12 aastat 1 nädal tagasi) aadressil Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Lennujaama tee 13. SmartLynx Airlines Estonia OÜ on tegutsev ettevõte. Firma õiguslik vorm on osaühing. Registrikood on 12264460, käibemaksukohustuslasena registreerimise number (KMKR) on EE101544261. Põhikapitali suurus on 2500.00 EUR. Ainus juhatuse liige on Edvinas Demenius.

Ettevõtte põhitegevusala on Sõitjate õhutransport.

Maksud

Kvartal Riiklikud maksud Tööjõu maksud Maksustatud käive Töötajate arv
2024.1
45 456
47 890
30 037 805
6
2023.4
51 112
53 790
20 311 279
6
2023.3
47 690
50 323
25 250 825
7
2023.2
48 549
51 113
4 868 137
8
2023.1
44 580
46 930
7 436 051
9
2022.4
45 687
48 203
12 110 574
8
2022.3
40 903
43 204
26 880 632
8
2022.2
32 936
34 809
14 036 308
7
2022.1
17 798
18 581
20 209 670
6
2021.4
9 769
10 101
23 342 261
2
2021.3
9 979
10 531
16 779 007
3
2021.2
17 891
18 413
4 959 367
3
2021.1
10 703
11 375
1 232 370
3
2020.4
14 602
15 567
4 902 982
3
2020.3
10 967
11 879
4 186 664
3
2020.2
18 648
20 804
4 229 493
3
2020.1
34 190
36 530
20 721 472
7
2019.4
37 073
39 634
49 291 129
7
2019.3
35 868
38 241
70 555 723
8
2019.2
36 151
38 583
40 264 192
7
2019.1
32 647
34 793
16 306 315
7
2018.4
27 047
29 058
29 496 616
7
2018.3
18 278
19 702
33 467 189
7
2018.2
19 530
21 059
25 253 097
5
2018.1
17 222
18 563
16 957 491
6
2017.4
23 221
24 950
20 038 308
5
2017.3
26 732
28 773
22 552 460
5
2017.2
28 376
30 379
12 139 135
6
2017.1
23 174
24 917
8 372 998
6
()

Tarbijavaidluste komisjoni otsused

Otsuse nr 19-1/22-14425-014 (otsuse avaldamise kuupäev: 6. veebr 2023)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisija avalduse järgi hilinesid lennud TLL-HRG ja HRG-TLL üle kolme tunni.
Komisjon leidis, et reisija hüvitisnõue on põhjendatud ja kuulub rahuldamisele.

Otsuse nr 19-1/22-14957-010 (otsuse avaldamise kuupäev: 30. jaan 2023)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisija reisis 09.09.2022 suunal TLL-TIV. Reisija kohver sai lennul kahjustatud (lõhutud).
Komisjon leidis, et juhtumile kohaldub rahvusvahelise õhuveo nõuete ühtlustamise konventsioon (edaspidi Montreali konventsioon).
Komisjon luges kohvri seisukorda arvestades mõistlikuks hüvitise määraks 120 eurot.

Otsuse nr 19-1/22-12676-016 (otsuse avaldamise kuupäev: 30. jaan 2023)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisijate avalduse järgi tühistati 14.06.202 lend nr MYX540 AYT-TLL. Reisijad soovisid lennuhüvitist summas 400 eurot ühe reisija kohta..
Komisjonile tõendeid reisijate individuaalsest teavitamisest lennu tühistamise kohta ei esitatud. Seetõttu tuleb lugeda, et määruse 261/2004 artikli 5 lõikes 4 sätestatud lennuettevõtja teavituskohustus on jäetud täitmata ning reisijate nõue kuulub rahuldamisele.

Otsuse nr 19-1/22-12059-016 (otsuse avaldamise kuupäev: 30. jaan 2023)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisijate avalduse järgi tühistati 26.06.2022 lend TLL-BOJ. Reisijad soovisid lennuhüvitist summas 400 eurot ühe reisija kohta, neljale reisijale kokku 1600 eurot.
Komisjon tuvastas, et reisikorraldaja teavitas reisijaid kavandatud lennu tühistamisest 9 päeva enne lendu.
Selline teavitus ei vastanud Määruse 261/2004 artikli 5 lõike 1 punkti c alapunkti i) nõuetele, mille kohaselt tühistamisest peab olema teavitatud vähemalt kaks nädalat enne kavandatud väljumisaega. Seetõttu kuulub nõue rahuldamisele.

Otsuse nr 19-1/22-12508-016 (otsuse avaldamise kuupäev: 30. jaan 2023)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisijate avalduse järgi tühistati 07.06.2022 lend TLL-AYT. Reisijad soovisid lennuhüvitist summas 400 eurot ühe reisija kohta..
Komisjon leidis, et teavitus ei vastanud Määruse 261/2004 artikli 5 lõike 1 punkti c alapunkti i) nõuetele, mille kohaselt tühistamisest peab olema teavitatud vähemalt kaks nädalat enne kavandatud väljumisaega (tegelik teavitusaeg 6 päeva).
Seetõttu kuulub reisijate nõue rahuldamisele.

Otsuse nr 19-1/22-13282-018 (otsuse avaldamise kuupäev: 27. jaan 2023)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisijate avalduse järgi hilinesid 11.07.2022 lend TLL-TIV ja 18.07.2022 lend TIV-TLL üle kolme tunni. Reisijad soovisid määruse 261/2004 artikli 7 lõike 1 punktis b sätestatud hüvitist summas 400 eurot reisija kohta. Lisaks majutuse eest tasutud 202 euro hüvitamist. Istungi toimumise päeval teavitas lennuvedaja komisjoni, et on reisijatele tasunud hüvitise kahe lennu eest kogusummas 1600 eurot, samuti majutuse eest kompensatsiooniks 202 eurot.

Otsuse nr 19-1/22-09308-013 (otsuse avaldamise kuupäev: 6. dets 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisijate lendu lükati korduvalt edasi ligi 24 tundi. Reisijatele ööpäeva võrra hilisem reisi algus ei sobinud ja nad loobusid lennust, nõudes pileti maksumuse hüvitamist. Lisaks nõudsid reisijad hilinemise eest hüvitist määruse 261/2004 artikli 7 lõike 1 punkti b alusel. Komisjon leidis, et reisijatel on õigus kogu pileti ostuhinna tagasimaksmisele, kui lennust ei ole reisijate esialgse reisikava jaoks kasu. Kuna reisijad hilinenud lennule ei läinud, siis puudub neil õigus hüvitisele lennu hilinemise eest.

Otsuse nr 19-1/22-05862-020 (otsuse avaldamise kuupäev: 4. okt 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisija esitas lennuvedajale lennuhüvitisnõude lennu hilinemise tõttu üle kuue tunni. Lennuvedaja arvates teavitas lennuaja muudatusest tarbijat reisikorraldaja, kuid sellekohaseid tõendeid ei esitanud. Komisjon rahuldas tarbija nõude. Lennumääruse 261/2004 artikli 5 lõike 1 punkti c alapunkti i) järgi on reisijal õigus saada tegutsevalt lennuettevõtjalt hüvitist vastavalt art 7, kui reisijat ei ole teavitatud vähemalt kaks nädalat enne kavandatud väljumisaega.

Otsuse nr 19-1/22-08232-012 (otsuse avaldamise kuupäev: 24. aug 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
Avalduse järgi hilinesid 14.04.2022 lend nr MYX585 TLL-HRG ja 21.04.2022 lend nr MYX586 HRG-TLL üle kolme tunni. Reisijad soovisid lennuhüvitist. Komisjon rahuldas hüvitisnõude.

Otsuse nr 19-1/22-06579-011 (otsuse avaldamise kuupäev: 24. aug 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
Lend MYX538 liinil AYT-TLL 23.08.2021 hilines sihtkohta saabumisega rohkem kui 3 tundi. Reisijad soovisid lennuhüvitist. Komisjon rahuldas hüvitisnõude.

Otsuse nr 19-1/22-06621-020 (otsuse avaldamise kuupäev: 24. aug 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
Lend MYX512 liinil HER-TLL 21.08.2021 hilines sihtkohta saabumisega rohkem kui 3 tundi. Reisijad soovisid lennuhüvitist. Komisjon rahuldas hüvitisnõude.

Otsuse nr 19-1/22-06660-018 (otsuse avaldamise kuupäev: 29. juuli 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisija on esitanud avalduse hüvitise saamiseks määruse (EÜ) nr 261/2004 alusel lennu hilinemise tõttu. Reisijat ei teavitatud nõuetekohaselt lennu väljumisaja edasilükkumisest. Komisjon rahuldas reisija hüvitisnõude.

Otsuse nr 19-1/22-05559-008 (otsuse avaldamise kuupäev: 9. juuni 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
Tarbija teatel hilines lend MYX572 liinil TFS-TLL üle kolme tunni. Tarbija soovis EL määruse 261/2004 artikli 7 lõike 1 punktis b sätestatud hüvitist summas 400 eurot.
Komisjon rahuldas tarbija hüvitisnõude.

Otsuse nr 19-1/21-15391-012 (otsuse avaldamise kuupäev: 9. juuni 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisijate teatel hilines lend MYX538 liinil AYT-TLL üle kolme tunni. Reisijad soovisid EL määruse 261/2004 artikli 7 lõike 1 punktis b sätestatud hüvitist summas 1600 eurot.
Komisjon rahuldas reisijate hüvitisnõude.

Otsuse nr 19-1/22-04171-011 (otsuse avaldamise kuupäev: 9. juuni 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisijate teatel hilines lend MYX568 liinil BOJ-TLL üle kolme tunni. Reisijad soovisid EL määruse 261/2004 artikli 7 lõike 1 punktis b sätestatud hüvitist summas 1200 eurot.
Komisjon rahuldas reisijate hüvitisnõude.

Otsuse nr 19-1/21-16354-014 (otsuse avaldamise kuupäev: 9. juuni 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisija teatel hilines lend MYX537 liinil AYT-TLL üle kolme tunni. Reisija soovis EL määruse 261/2004 artikli 7 lõike 1 punktis b sätestatud hüvitist summas 400 eurot.
Komisjon rahuldas reisija hüvitisnõude.

Otsuse nr 19-1/21-16355-012 (otsuse avaldamise kuupäev: 9. juuni 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisija teatel hilines lend MYX538 liinil AYT-TLL üle kolme tunni. Reisija soovis EL määruse 261/2004 artikli 7 lõike 1 punktis b sätestatud hüvitist summas 400 eurot.
Komisjon rahuldas reisija hüvitisnõude.

Otsuse nr 19-1/21-15845-011 (otsuse avaldamise kuupäev: 9. juuni 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisija teatel hilines lend MYX537 liinil TLL-AYT üle kolme tunni. Reisija soovis EL määruse 261/2004 artikli 7 lõike 1 punktis b sätestatud hüvitist summas 400 eurot.
Komisjon rahuldas reisija hüvitisnõude.

Otsuse nr 19-1/21-14791-014 (otsuse avaldamise kuupäev: 6. mai 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
Tarbijad on esitanud avalduse hüvitise saamiseks EL määruse nr 261/2004 alusel lennu hilinemise tõttu üle kolme tunni. Komisjon tuvastas, et tarbijate nõue on põhjendatud.

Otsuse nr 19-1/21-15195-011 (otsuse avaldamise kuupäev: 6. mai 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
Tarbijad on esitanud avalduse hüvitise saamiseks EL määruse nr 261/2004 alusel lennu hilinemise tõttu üle kolme tunni. Komisjon tuvastas, et tarbijate nõue on põhjendatud.

Otsuse nr 19-1/21-14798-018 (otsuse avaldamise kuupäev: 6. mai 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
Tarbijad on esitanud avalduse hüvitise saamiseks EL määruse nr 261/2004 alusel lennu hilinemise tõttu üle kolme tunni. Komisjon tuvastas, et tarbijate nõue on põhjendatud.

Otsuse nr 19-1/21-14788-015 (otsuse avaldamise kuupäev: 6. mai 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
Tarbijad on esitanud avalduse hüvitise saamiseks EL määruse nr 261/2004 alusel lennu hilinemise tõttu üle kolme tunni. Komisjon tuvastas, et tarbijate nõue on põhjendatud.

Otsuse nr 19-1/21-14720-019 (otsuse avaldamise kuupäev: 6. mai 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
Tarbijad on esitanud avalduse hüvitise saamiseks EL määruse nr 261/2004 alusel lennu hilinemise tõttu üle kolme tunni. Komisjon tuvastas, et tarbijate nõue on põhjendatud.

Otsuse nr 19-1/21-15862-014 (otsuse avaldamise kuupäev: 6. mai 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
Tarbijad on esitanud avalduse hüvitise saamiseks EL määruse nr 261/2004 alusel lennu hilinemise tõttu üle kolme tunni. Komisjon tuvastas, et tarbijate nõue on põhjendatud.

Otsuse nr 19-1/22-00780-017 (otsuse avaldamise kuupäev: 19. apr 2022)

Otsus: Tarbija kahjuks
Tarbija väitel pardalemineku ajal ei lubatud reisijaid ilma selgitusteta ja vastu reisijate tahtmist lennule. Komisjon leidis Tallinna Lennujaam GH selgitusega tutvumise järel, et tarbijate õigeaegne väravasse ilmumine ei ole tõendatud.

Otsuse nr 19-1/21-13611-014 (otsuse avaldamise kuupäev: 7. jaan 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
EL Määrus 261/2004 kohaldub ka selliste reisijate suhtes, kes on ostnud reisipaketi reisikorraldajalt ja kellele lennuettevõtja osutab transporditeenust. Komisjon rahuldas tarbija hüvitisnõude.

Otsuse nr 19-1/20-12739-011 (otsuse avaldamise kuupäev: 5. mai 2021)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisija taotles lennureisi hilinemise tõttu EL määruse 261/2004 alusel hüvitist. Kaupleja oli reisijatele lubanud hüvitise välja maksta, kuid jättis oma kohustuse täitmata. Komisjon rahuldas tarbija nõude hüvitise väljamaksmiseks.

Otsuse nr 19-1/20-02366-020 (otsuse avaldamise kuupäev: 5. mai 2021)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisijad taotlesid lennureisi hilinemise tõttu EL määruse 261/2004 alusel hüvitist. Kaupleja oli reisijatele lubanud hüvitise välja maksta, kuid jättis oma kohustuse täitmata. Komisjon rahuldas tarbijate nõuded hüvitise väljamaksmiseks.

Otsuse nr 19-1/20-04176-020 (otsuse avaldamise kuupäev: 5. mai 2021)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisija taotles lennureisi hilinemise tõttu EL määruse 261/2004 alusel hüvitist. Kaupleja oli reisijale lubanud hüvitise välja maksta, kuid jättis oma kohustuse täitmata. Komisjon rahuldas tarbija nõuded hüvitise väljamaksmiseks.

Otsuse nr 19-1/20-04270-012 (otsuse avaldamise kuupäev: 5. mai 2021)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisijad taotlesid lennureisi hilinemise tõttu EL määruse 261/2004 alusel hüvitist. Kaupleja oli reisijatele lubanud hüvitise välja maksta, kuid jättis oma kohustuse täitmata. Komisjon rahuldas tarbijate nõuded hüvitise väljamaksmiseks.

Otsuse nr 19-1/20-04271-013 (otsuse avaldamise kuupäev: 5. mai 2021)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisijad taotlesid lennureisi hilinemise tõttu EL määruse 261/2004 alusel hüvitist. Kaupleja oli reisijatele lubanud hüvitise välja maksta, kuid jättis oma kohustuse täitmata. Komisjon rahuldas tarbijate nõuded hüvitise väljamaksmiseks.

Otsuse nr 19-1/20-05401-013 (otsuse avaldamise kuupäev: 5. mai 2021)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisijad taotlesid lennureisi hilinemise tõttu EL määruse 261/2004 alusel hüvitist. Kaupleja oli reisijatele lubanud hüvitise välja maksta, kuid jättis oma kohustuse täitmata. Komisjon rahuldas tarbijate nõuded hüvitise väljamaksmiseks.

Otsuse nr 19-1/20-06957-010 (otsuse avaldamise kuupäev: 5. mai 2021)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisijad taotlesid lennureisi hilinemise tõttu EL määruse 261/2004 alusel hüvitist. Kaupleja oli reisijatele lubanud hüvitise välja maksta, kuid jättis oma kohustuse täitmata. Komisjon rahuldas tarbijate nõuded hüvitise väljamaksmiseks.

Otsuse nr 19-1/20-06966-008 (otsuse avaldamise kuupäev: 5. mai 2021)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisijad taotlesid lennureisi hilinemise tõttu EL määruse 261/2004 alusel hüvitist. Kaupleja oli reisijatele lubanud hüvitise välja maksta, kuid jättis oma kohustuse täitmata. Komisjon rahuldas tarbijate nõuded hüvitise väljamaksmiseks.

Otsuse nr 19-1/20-07973-009 (otsuse avaldamise kuupäev: 5. mai 2021)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisijad taotlesid lennureisi hilinemise tõttu EL määruse 261/2004 alusel hüvitist. Kaupleja oli reisijatele lubanud hüvitise välja maksta, kuid jättis oma kohustuse täitmata. Komisjon rahuldas tarbijate nõuded hüvitise väljamaksmiseks.

Otsuse nr 19-1/20-11333-008 (otsuse avaldamise kuupäev: 5. mai 2021)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisijad taotlesid lennureisi hilinemise tõttu EL määruse 261/2004 alusel hüvitist. Kaupleja oli reisijatele lubanud hüvitise välja maksta, kuid jättis oma kohustuse täitmata. Komisjon rahuldas tarbijate nõuded hüvitise väljamaksmiseks.

Otsuse nr 19-1/20-12200-006 (otsuse avaldamise kuupäev: 5. mai 2021)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisijad taotlesid lennureisi hilinemise tõttu EL määruse 261/2004 alusel hüvitist. Kaupleja oli reisijatele lubanud hüvitise välja maksta, kuid jättis oma kohustuse täitmata. Komisjon rahuldas tarbijate nõuded hüvitise väljamaksmiseks.

Otsuse nr 19-1/20-07690-009 (otsuse avaldamise kuupäev: 5. mai 2021)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisijad taotlesid lennureisi hilinemise tõttu EL määruse 261/2004 alusel hüvitist. Kaupleja oli reisijatele lubanud hüvitise välja maksta, kuid jättis oma kohustuse täitmata. Komisjon rahuldas tarbijate nõuded hüvitise väljamaksmiseks.

Otsuse nr 19-1/20-17795-022 (otsuse avaldamise kuupäev: 5. mai 2021)

Otsus: Tarbija kasuks
Pakettreisilepingu osapooleks olev ettevõtja muutis kuus päeva enne väljasõitu lennuaega, Komisjon tuvastas, et asjas kuulub kohaldamisele määrus 261/2004, tarbijatel õigus nõuda kauplejalt pikaajalise hilinemise eest hüvitist 400 eurot ühe reisija kohta.

Otsuse nr 19-1/20-03271-018 (otsuse avaldamise kuupäev: 17. dets 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Euroopa Kohtu otsuse nr 402/07 kohaselt määruse (EÜ) nr 261/2004 artikleid 5, 6 ja 7 tuleb tõlgendada selliselt, et hüvitise saamise õiguse kohaldamise eesmärgil võib hilinenud lendude reisijaid võrdsustada tühistatud lendude reisijatega, ja nad võivad tugineda õigusele saada hüvitist, mis on ette nähtud määruse artiklis 7, kui nad hilinenud lennu tõttu kaotavad aega kolm tundi ja rohkem, s.o kui jõuavad sihtpunkti kolm tundi pärast lennuettevõtja poolt algselt kavandatud saabumisaega või hiljem.

Otsuse nr 19-1/19-007066-022 (otsuse avaldamise kuupäev: 26. juuni 2020)

Otsus: Tarbija kahjuks
Euroopa Parlamendi ja nõukogu määruse (EÜ) nr 261/2004, 11. veebruar 2004, millega kehtestatakse ühiseeskirjad reisijatele lennureisist mahajätmise korral ning lendude tühistamise või pikaajalise hilinemise eest antava hüvitise ja abi kohta ning tunnistatakse kehtetuks määrus (EMÜ) nr 295/91 artikkel 9 paneb lennufirmale reisijate eest hoolitsuskohustuse, mille lõike 1 punkt a kohaselt tuleb pakkuda ooteajaga võrreldes piisava toidu ning majutuse. Tarbijale pikendati hotellis majutust, kus toimus ka toitlustus õhtu- ja hommikusöögi näol. Seega Kaupleja täitis määruse nr 261/2004 artiklis 9 sätestatud hoolitsuskohustust.

Otsuse nr 19-005191-017 (otsuse avaldamise kuupäev: 26. nov 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: lennuhüvitis, lennu hilinemine, erakorralised asjaolud
Lennu pikaajalise hilinemise korral on lennuettevõtja vabastatud hüvitise maksmise kohustusest juhul, kui tühistamise põhjustasid erakorralised asjaolud, mida ei oleks suudetud vältida isegi siis, kui oleks tarvitusele võetud kõik vajalikud meetmed.
Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EÜ) nr 162/2004

Otsuse nr 19-007967-010 (otsuse avaldamise kuupäev: 26. nov 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: lennuhüvitis, lennu hilinemine, erakorralised asjaolud
Lennu pikaajalise hilinemise korral on lennuettevõtja vabastatud hüvitise maksmise kohustusest juhul, kui tühistamise põhjustasid erakorralised asjaolud, mida ei oleks suudetud vältida isegi siis, kui oleks tarvitusele võetud kõik vajalikud meetmed.
Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EÜ) nr 162/2004

Otsuse nr 19-005138-023 (otsuse avaldamise kuupäev: 26. nov 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: lennuhüvitis, lennu hilinemine, erakorralised asjaolud
Lennu pikaajalise hilinemise korral on lennuettevõtja vabastatud hüvitise maksmise kohustusest juhul, kui tühistamise põhjustasid erakorralised asjaolud, mida ei oleks suudetud vältida isegi siis, kui oleks tarvitusele võetud kõik vajalikud meetmed.
Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EÜ) nr 162/2004

Otsuse nr 19-005187-013 (otsuse avaldamise kuupäev: 26. nov 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: lennuhüvitis, lennu hilinemine, erakorralised asjaolud
Lennu pikaajalise hilinemise korral on lennuettevõtja vabastatud hüvitise maksmise kohustusest juhul, kui tühistamise põhjustasid erakorralised asjaolud, mida ei oleks suudetud vältida isegi siis, kui oleks tarvitusele võetud kõik vajalikud meetmed.
Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EÜ) nr 162/2004

Otsuse nr 19-006825-014 (otsuse avaldamise kuupäev: 26. nov 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: lennuhüvitis, lennu hilinemine, erakorralised asjaolud
Lennu pikaajalise hilinemise korral on lennuettevõtja vabastatud hüvitise maksmise kohustusest juhul, kui tühistamise põhjustasid erakorralised asjaolud, mida ei oleks suudetud vältida isegi siis, kui oleks tarvitusele võetud kõik vajalikud meetmed.
Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EÜ) nr 162/2004

Otsuse nr 19-004147-016 (otsuse avaldamise kuupäev: 26. nov 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: lennuhüvitis, lennu hilinemine, erakorralised asjaolud
Lennu pikaajalise hilinemise korral on lennuettevõtja vabastatud hüvitise maksmise kohustusest juhul, kui tühistamise põhjustasid erakorralised asjaolud, mida ei oleks suudetud vältida isegi siis, kui oleks tarvitusele võetud kõik vajalikud meetmed.
Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EÜ) nr 162/2004

Otsuse nr 19-005191-017 (otsuse avaldamise kuupäev: 26. nov 2019)

Otsus: Tarbija kasuks

Otsuse nr 19-005288-014 (otsuse avaldamise kuupäev: 26. nov 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: lennuhüvitis, lennu hilinemine, erakorralised asjaolud
Lennu pikaajalise hilinemise korral on lennuettevõtja vabastatud hüvitise maksmise kohustusest juhul, kui tühistamise põhjustasid erakorralised asjaolud, mida ei oleks suudetud vältida isegi siis, kui oleks tarvitusele võetud kõik vajalikud meetmed.
Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EÜ) nr 162/2004

Otsuse nr 19-005397-019 (otsuse avaldamise kuupäev: 26. nov 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: lennuhüvitis, lennu hilinemine, erakorralised asjaolud
Lennu pikaajalise hilinemise korral on lennuettevõtja vabastatud hüvitise maksmise kohustusest juhul, kui tühistamise põhjustasid erakorralised asjaolud, mida ei oleks suudetud vältida isegi siis, kui oleks tarvitusele võetud kõik vajalikud meetmed.
Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EÜ) nr 162/2004

Otsuse nr 19-005423-021 (otsuse avaldamise kuupäev: 26. nov 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: lennuhüvitis, lennu hilinemine, erakorralised asjaolud
Lennu pikaajalise hilinemise korral on lennuettevõtja vabastatud hüvitise maksmise kohustusest juhul, kui tühistamise põhjustasid erakorralised asjaolud, mida ei oleks suudetud vältida isegi siis, kui oleks tarvitusele võetud kõik vajalikud meetmed.
Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EÜ) nr 162/2004

Otsuse nr 19-005444-019 (otsuse avaldamise kuupäev: 26. nov 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: lennuhüvitis, lennu hilinemine, erakorralised asjaolud
Lennu pikaajalise hilinemise korral on lennuettevõtja vabastatud hüvitise maksmise kohustusest juhul, kui tühistamise põhjustasid erakorralised asjaolud, mida ei oleks suudetud vältida isegi siis, kui oleks tarvitusele võetud kõik vajalikud meetmed.
Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EÜ) nr 162/2004

Otsuse nr 19-005542-022 (otsuse avaldamise kuupäev: 26. nov 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: lennuhüvitis, lennu hilinemine, erakorralised asjaolud
Lennu pikaajalise hilinemise korral on lennuettevõtja vabastatud hüvitise maksmise kohustusest juhul, kui tühistamise põhjustasid erakorralised asjaolud, mida ei oleks suudetud vältida isegi siis, kui oleks tarvitusele võetud kõik vajalikud meetmed.
Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EÜ) nr 162/2004

Otsuse nr 19-005629-018 (otsuse avaldamise kuupäev: 26. nov 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: lennuhüvitis, lennu hilinemine, erakorralised asjaolud
Lennu pikaajalise hilinemise korral on lennuettevõtja vabastatud hüvitise maksmise kohustusest juhul, kui tühistamise põhjustasid erakorralised asjaolud, mida ei oleks suudetud vältida isegi siis, kui oleks tarvitusele võetud kõik vajalikud meetmed.
Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EÜ) nr 162/2004

Otsuse nr 19-005644-018 (otsuse avaldamise kuupäev: 26. nov 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: lennuhüvitis, lennu hilinemine, erakorralised asjaolud
Lennu pikaajalise hilinemise korral on lennuettevõtja vabastatud hüvitise maksmise kohustusest juhul, kui tühistamise põhjustasid erakorralised asjaolud, mida ei oleks suudetud vältida isegi siis, kui oleks tarvitusele võetud kõik vajalikud meetmed.
Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EÜ) nr 162/2004

Otsuse nr 19-006998-013 (otsuse avaldamise kuupäev: 26. nov 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: lennuhüvitis, lennu hilinemine, erakorralised asjaolud
Lennu pikaajalise hilinemise korral on lennuettevõtja vabastatud hüvitise maksmise kohustusest juhul, kui tühistamise põhjustasid erakorralised asjaolud, mida ei oleks suudetud vältida isegi siis, kui oleks tarvitusele võetud kõik vajalikud meetmed.
Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EÜ) nr 162/2004

Otsuse nr 19-005413-020 (otsuse avaldamise kuupäev: 26. nov 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: lennuhüvitis, lennu hilinemine, erakorralised asjaolud
Lennu pikaajalise hilinemise korral on lennuettevõtja vabastatud hüvitise maksmise kohustusest juhul, kui tühistamise põhjustasid erakorralised asjaolud, mida ei oleks suudetud vältida isegi siis, kui oleks tarvitusele võetud kõik vajalikud meetmed.
Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EÜ) nr 162/2004

Otsuse nr 19-005143-018 (otsuse avaldamise kuupäev: 26. nov 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: lennuhüvitis, lennu hilinemine, erakorralised asjaolud
Lennu pikaajalise hilinemise korral on lennuettevõtja vabastatud hüvitise maksmise kohustusest juhul, kui tühistamise põhjustasid erakorralised asjaolud, mida ei oleks suudetud vältida isegi siis, kui oleks tarvitusele võetud kõik vajalikud meetmed.
Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EÜ) nr 162/2004

Otsuse nr 19-003783-020 (otsuse avaldamise kuupäev: 31. juuli 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: lennuhüvitis, lennu hilinemine, erakorralised asjaolud, vahemaandumine, lennujaama/meeskonna puhke- ja teenistusaja piirangud. Lennu pikaajalise hilinemise korral on lennuettevõtja kohustatud maksma hüvitist. Hüvitise maksmise kohustusest vabanemiseks peab lennuettevõtja tõendama erakorraliste asjaolude esinemise, seoses nende asjaolude ja lennu hilinemise vahel, samuti seda, et ta on tarvitusele võtnud kõik meetmed hilinemise vältimiseks. Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EÜ) nr 162/2004.

Otsuse nr 18-009202-023 (otsuse avaldamise kuupäev: 19. juuni 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: reisijaveoleping, pagasi kahjustamine, pagasi utiliseerimine, kahju hüvitamine, pagasi väärtus
Tarbija kohver oli saanud lennul kahjustusi, kohver esitati kauplejale-2 defekti hindamiseks ning see jäi kaupleja 2 kätte. Mõlemad kauplejad kinnitavad, et tarbija kohver on utiliseeritud õiguspäraselt. Komisjon leidis, et Kauplejate poolt antud informatsioon on vastuoluline ja tarbijat ei teavitatud, et kohvrile järgi tulemata jättes kohver utiliseeritakse. Komisjon, lähtudes põhimõttest, et igaühe omand on puutumatu ja võrdselt kaitstud ning omandit ei tohi omaniku nõusolekuta võõrandada, leidis, et kohvri tarbijale tagastamata jätmine ja selle väidetav utiliseerimine oli õigusvastane. Tarbija nõue kohvri maksumuse hüvitamiseks tuleneb tarbija ja kaupleja 1 vahel sõlmitud reisijateveolepingust, kus Kaupleja 1 on jätnud täitmata kohustuse tagastada kohver tarbijale. Kaupleja 1 „Reisijate ja pagasi veo tingimuste“ p 13.9 kohaselt arvutatakse pagasi kaotsimineku kompensatsioon pagasi väärtust ja vanust arvesse võttes. Vähem, kui 1 aasta vanuse pagasi väärtuse kaotus on sama punkti kohaselt 5%. Tarbija nõue kuulub rahuldamisele, milles kohvri maksmusest on maha arvestatud 5%.

Otsuse nr 19-001901-016 (otsuse avaldamise kuupäev: 14. juuni 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: lennuhüvitis, lennu hilinemine, erakorralised asjaolud, halvad ilmastikutingimused
Lennu pikaajalise hilinemise korral on lennuettevõtja vabastatud hüvitise maksmise kohustusest juhul, kui tühistamise põhjustasid erakorralised asjaolud, mida ei oleks suudetud vältida isegi siis, kui oleks tarvitusele võetud kõik vajalikud meetmed.
Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EÜ) nr 162/2004

Otsuse nr 19-002448-019 (otsuse avaldamise kuupäev: 28. mai 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Failid: Otsus.pdf
Märksõnad: lennuhüvitis, lennu hilinemine, erakorralised asjaolud, halvad ilmastikutingimused
Lennu pikaajalise hilinemise korral on lennuettevõtja vabastatud hüvitise maksmise kohustusest juhul, kui tühistamise põhjustasid erakorralised asjaolud, mida ei oleks suudetud vältida isegi siis, kui oleks tarvitusele võetud kõik vajalikud meetmed.
Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EÜ) nr 162/2004

Otsuse nr 19-001442-024 (otsuse avaldamise kuupäev: 28. mai 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Failid: Otsus.pdf
Märksõnad: lennuhüvitis, lennu hilinemine, erakorralised asjaolud, halvad ilmastikutingimused
Lennu pikaajalise hilinemise korral on lennuettevõtja vabastatud hüvitise maksmise kohustusest juhul, kui tühistamise põhjustasid erakorralised asjaolud, mida ei oleks suudetud vältida isegi siis, kui oleks tarvitusele võetud kõik vajalikud meetmed.
Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EÜ) nr 162/2004

Otsuse nr 19-001335-023 (otsuse avaldamise kuupäev: 28. mai 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: lennuhüvitis, lennu hilinemine, erakorralised asjaolud, halvad ilmastikutingimused
Lennu pikaajalise hilinemise korral on lennuettevõtja kohustatud maksma hüvitist. Hüvitise maksmise kohustusest vabanemiseks peab lennuettevõtja tõendama erakorraliste asjaolude esinemise, seoses nende asjaolude ja lennu hilinemise vahel, samuti seda, et ta on tarvitusele võtnud kõik meetmed hilinemise vältimiseks.
Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EÜ) nr 162/2004

Otsuse nr 19-001612-026 (otsuse avaldamise kuupäev: 28. mai 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Failid: Otsus.pdf
Märksõnad: lennuhüvitis, lennu hilinemine, erakorralised asjaolud, halvad ilmastikutingimused
Lennu pikaajalise hilinemise korral on lennuettevõtja vabastatud hüvitise maksmise kohustusest juhul, kui tühistamise põhjustasid erakorralised asjaolud, mida ei oleks suudetud vältida isegi siis, kui oleks tarvitusele võetud kõik vajalikud meetmed.
Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EÜ) nr 162/2004

Otsuse nr 19-001683-019 (otsuse avaldamise kuupäev: 28. mai 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: lennuhüvitis, lennu hilinemine, erakorralised asjaolud, halvad ilmastikutingimused Lennu pikaajalise hilinemise korral on lennuettevõtja kohustatud maksma hüvitist. Hüvitise maksmise kohustusest vabanemiseks peab lennuettevõtja tõendama erakorraliste asjaolude esinemise, seoses nende asjaolude ja lennu hilinemise vahel, samuti seda, et ta on tarvitusele võtnud kõik meetmed hilinemise vältimiseks. Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EÜ) nr 162/2004

Otsuse nr 18-008941-021 (otsuse avaldamise kuupäev: 27. veebr 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: Lennuhüvitis, lennu hilinemine
Tarbija esitas nõude hüvitise saamiseks seoses lennu hilinemisega. Poolte vaidlusküsimuseks on asjaolu, kas lend hilines alla 3 tunni või mitte.
Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EÜ) nr 261/2004

Otsuse nr 18-007869-025 (otsuse avaldamise kuupäev: 26. veebr 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: viivise nõue, võla sissenõudmiskulu
Nõue muutub sissenõutavaks alates ajahetkst, mil õigustatud isikul on õigus nõuda nõudele vastava kohustuse täitmist. Kaupleja oli seisukohal, et selline õigus kohustuse täitmise nõudmiseks ei saa tekkida enne nõuet kinnitavate dokumentide esitamist. Tarbija väitis, et nõude sissenõutavaks muutumine ei saa määruse nr 261/2004 puhul olla seotud dokumentide esitamisega. Komisjon leidis, et kaupleja oli teadlik tarbijal rahalise nõude olemasolust, asjaolu, et kauplejale saadeti dokumendid hiljem, ei oma tähendust.
Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EÜ) nr 261/2004, VÕS § 113 lg 1, VÕS § 113 1 lg 1

Otsuse nr (otsuse avaldamise kuupäev: 26. juuli 2016)

Otsus: Tarbija kasuks
6
Töötajad
30 037 805 €
Käive 2024Q1

Kontaktandmed

Telefon
+372 67207392
E-post
info@smartlynx.aero
Juriidiline aadress
Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Lennujaama tee 13, 11101 12

Esindusõigus

Nimi
Vesiir OÜ
8

Kontaktisik

al. 11.12.2020
🇱🇻 Edvinas Demenius
1

Juhatuse liige

al. 15.02.2024

Kandevälised isikud

Nimi
Smartlynx Airlines SIA
0

Asutaja

al. 03.04.2012

Tegelikud kasusaajad

Nimi
Gediminas Žiemelis
0

otsene osalus

al. 14.11.2019
Täpsem otsing EMTAK tegevusalade kataloog Käibemaksukalkulaator Käive 2024Q1 Uued ettevõtted Privacy policy