EILE

Turkish Airlines Inc. Eesti filiaal (12480784)

Registrisse kantud

Üldinfo

Firma nimi
Turkish Airlines Inc. Eesti filiaal
Registrikood
12480784
Õiguslik vorm
Välismaa äriühingu filiaal
Staatus
Registrisse kantud
Registreeritud
28.05.2013 (10 aastat tagasi)
KMKR number
EE101644035
Turkish Airlines Inc. Eesti filiaal on asutatud 28.05.2013 (10 aastat 11 kuud tagasi) aadressil Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Tartu mnt 101. Turkish Airlines Inc. Eesti filiaal on tegutsev ettevõte. Firma õiguslik vorm on välismaa äriühingu filiaal. Registrikood on 12480784, käibemaksukohustuslasena registreerimise number (KMKR) on EE101644035.

Ettevõtte põhitegevusala on Sõitjate õhutransport.

Maksud

Kvartal Riiklikud maksud Tööjõu maksud Maksustatud käive Töötajate arv
2024.1
74 867
90 537
1 780 322
9
2023.4
33 300
43 062
1 750 187
9
2023.3
67 713
73 408
622 380
7
2023.2
66 963
74 497
816 012
8
2023.1
40 452
46 911
1 255 706
8
2022.4
59 536
65 078
1 257 665
8
2022.3
35 843
40 801
430 518
8
2022.2
38 062
42 867
470 625
8
2022.1
28 954
32 278
607 711
7
2021.4
27 868
30 964
747 233
7
2021.3
22 215
25 461
181 124
8
2021.2
18 645
20 770
95 697
7
2021.1
24 490
27 026
-33 456
8
2020.4
31 275
34 200
-188 687
8
2020.3
21 594
24 083
-60 098
9
2020.2
29 596
31 078
51 220
9
2020.1
34 692
38 740
1 230 266
9
2019.4
36 581
42 012
1 255 635
9
2019.3
39 054
41 565
309 382
10
2019.2
40 708
46 293
459 082
9
2019.1
33 124
38 889
723 359
9
2018.4
37 152
40 704
826 579
7
2018.3
39 450
41 466
474 167
8
2018.2
32 952
38 875
358 493
8
2018.1
41 372
46 133
766 792
7
2017.4
31 864
30 859
834 347
7
2017.3
42 828
37 055
341 921
8
2017.2
34 259
36 698
219 162
8
2017.1
39 313
40 656
457 244
9
()

Tarbijavaidluste komisjoni otsused

Otsuse nr 19-1/22-14246-019 (otsuse avaldamise kuupäev: 24. mai 2023)

Otsus: Tarbija kahjuks
Reisija avalduse järgi tühistati 12.03.2022 lend Tallinn-Istanbul. Reisija soovis EL määruse 261/2004 artikli 7 lõike 1 punktis c sätestatud hüvitist summas 600 eurot.
Komisjon luges Transpordiameti ja lennuettevõtja poolt esitatud tõenditega tõendatuks, et lennu tühistamise põhjuseks olid mittesobilikud ilmastikuolud.
Komisjon leidis, et lennuettevõtja viidatud ilmastikuolud on käsitletavad erakorraliste asjaoludena määruse nr 261/2004 artikli 5 lõike 3 tähenduses, mis vabastab lennuettevõtja hüvitise maksmise kohustusest. Peale reisi ümberbroneerimist asenduslendudele reisija nõusolekul läbi teiste lennufirmade, ei omanud lennuettevõtja enam ei kontrolli ega ka vastutust nende lendude opereerimise ega õigeaegse sihtpunkti jõudmise üle.

Otsuse nr 19-1/22-16957-013 (otsuse avaldamise kuupäev: 10. mai 2023)

Otsus: Tarbija kahjuks
Reisija avalduse järgi hilines 30.09.2022. a lend nr TK3025 TLL-AYT üle kolme tunni. Reisija soovis EL määruse 261/2004 artikli 7 lõike 1 punktis b sätestatud hüvitist summas 400 eurot. Komisjon luges Transpordiameti ja lennuettevõtja poolt esitatud tõenditega tõendatuks, et lennu TK3025 TLL-AYT väljumise hilinemise põhjuseks oli eelnenud lennu TK3024 hilinemine mittesobilike ilmastikuolude tõttu. Komisjon leidis, et lennuettevõtja viidatud ilmastikuolud on käsitletavad erakorraliste asjaoludena määruse nr 261/2004 artikli 5 lõike 3 tähenduses, mis vabastab lennuettevõtja hüvitise maksmise kohustusest.

Otsuse nr 19-1/22-16858-013 (otsuse avaldamise kuupäev: 10. mai 2023)

Otsus: Tarbija kahjuks
Reisija avalduse järgi hilines 30.09.2022. a lend nr TK3025 TLL-AYT üle kolme tunni. Reisija soovis EL määruse 261/2004 artikli 7 lõike 1 punktis b sätestatud hüvitist summas 400 eurot. Komisjon luges Transpordiameti ja lennuettevõtja poolt esitatud tõenditega tõendatuks, et lennu TK3025 TLL-AYT väljumise hilinemise põhjuseks oli eelnenud lennu TK3024 hilinemine mittesobilike ilmastikuolude tõttu. Komisjon leidis, et lennuettevõtja viidatud ilmastikuolud on käsitletavad erakorraliste asjaoludena määruse nr 261/2004 artikli 5 lõike 3 tähenduses, mis vabastab lennuettevõtja hüvitise maksmise kohustusest.

Otsuse nr 19-1/22-17279-013 (otsuse avaldamise kuupäev: 10. mai 2023)

Otsus: Tarbija kahjuks
Reisija avalduse järgi hilines 30.09.2022. a lend nr TK3025 TLL-AYT üle kolme tunni. Reisija soovis EL määruse 261/2004 artikli 7 lõike 1 punktis b sätestatud hüvitist summas 400 eurot.
Komisjon luges Transpordiameti ja lennuettevõtja poolt esitatud tõenditega tõendatuks, et lennu TK3025 TLL-AYT väljumise hilinemise põhjuseks oli eelnenud lennu TK3024 hilinemine mittesobilike ilmastikuolude tõttu.
Komisjon leidis, et lennuettevõtja viidatud ilmastikuolud on käsitletavad erakorraliste asjaoludena määruse nr 261/2004 artikli 5 lõike 3 tähenduses, mis vabastab lennuettevõtja hüvitise maksmise kohustusest.

Otsuse nr 19-1/22-15816-019 (otsuse avaldamise kuupäev: 14. apr 2023)

Otsus: Tarbija kahjuks
Reisijate avalduse järgi hilines 30.09.2022. a lend nr TK3025 TLL-AYT üle kolme tunni. Reisijad soovisid EL määruse 261/2004 artikli 7 lõike 1 punktis b sätestatud hüvitist summas 400 eurot.
Komisjon luges Transpordiameti ja lennuettevõtja poolt esitatud tõenditega tõendatuks, et lennu TK3025 TLL-AYT väljumise hilinemise põhjuseks oli eelnenud lennu TK3024 hilinemine.
Komisjon leidis, et lennuettevõtja viidatud asjaolud kvalifitseeruvad erakorraliste asjaoludena määruse nr 261/2004 artikli 5 lõike 3 tähenduses, mis annab aluse hüvitise maksmisest keelduda.

Otsuse nr 19-1/23-00319-013 (otsuse avaldamise kuupäev: 31. märts 2023)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisijate avalduse järgi hilines 13.08.2022. a lend nr TK3025 TLL-AYT üle viie tunni. Reisijad soovisid EL määruse 261/2004 artikli 7 lõike 1 punktis b sätestatud hüvitist summas 400 eurot.
Komisjon luges Transpordiameti ja lennuettevõtja poolt esitatud tõenditega tõendatuks, et lennu TK3025 TLL-AYT väljumise hilinemise põhjuseks oli eelnenud lennu TK3024 hilinemine.
Komisjon leidis, et lennuettevõtja viidatud ilmastikuolud ei ole käsitletavad erakorraliste asjaoludena määruse nr 261/2004 artikli 5 lõike 3 tähenduses.

Otsuse nr 19-1/22-17171-011 (otsuse avaldamise kuupäev: 31. märts 2023)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisijate avalduse järgi hilines 10.07.2022. a lend nr TK3025 TLL-AYT üle viie tunni. Reisijad soovisid EL määruse 261/2004 artikli 7 lõike 1 punktis b sätestatud hüvitist summas 400 eurot.
Komisjon luges Transpordiameti ja lennuettevõtja poolt esitatud tõenditega tõendatuks, et lennu TK3025 TLL-AYT väljumise hilinemise põhjuseks oli eelnenud lennu TK3024 hilinemine.
Komisjon leidis, et lennuettevõtja viidatud ilmastikuolud ei ole käsitletavad erakorraliste asjaoludena määruse nr 261/2004 artikli 5 lõike 3 tähenduses.

Otsuse nr 19-1/22-16853-017 (otsuse avaldamise kuupäev: 14. märts 2023)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisija avalduse järgi hilines 13.08.2022. a lend nr TK3025 TLL-AYT üle viie tunni. Reisija soovis EL määruse 261/2004 artikli 7 lõike 1 punktis b sätestatud hüvitist summas 400 eurot.
Komisjon luges Transpordiameti ja lennuettevõtja poolt esitatud tõenditega tõendatuks, et lennu TK3025 TLL-AYT väljumise hilinemise põhjuseks oli eelnenud lennu TK3024 hilinemine.
Komisjon leidis, et lennuettevõtja viidatud ilmastikuolud ei ole käsitletavad erakorraliste asjaoludena määruse nr 261/2004 artikli 5 lõike 3 tähenduses.

Otsuse nr 19-1/22-17228-017 (otsuse avaldamise kuupäev: 14. märts 2023)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisija avalduse järgi hilines 13.08.2022. a lend nr TK3025 TLL-AYT üle viie tunni. Reisija soovis EL määruse 261/2004 artikli 7 lõike 1 punktis b sätestatud hüvitist summas 400 eurot.
Komisjon luges Transpordiameti ja lennuettevõtja poolt esitatud tõenditega tõendatuks, et lennu TK3025 TLL-AYT väljumise hilinemise põhjuseks oli eelnenud lennu TK3024 hilinemine.
Komisjon leidis, et lennuettevõtja viidatud ilmastikuolud ei ole käsitletavad erakorraliste asjaoludena määruse nr 261/2004 artikli 5 lõike 3 tähenduses.

Otsuse nr 19-1/22-13431-015 (otsuse avaldamise kuupäev: 6. veebr 2023)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisija väljalend hilines 14 tundi ning ta nõudis lennuhüvitist. Kaupleja viitas eelmise lennu erakorralistele asjaoludele.
Komisjon leidis, et lennuettevõtja viidatud ilmastikuolud ei ole käsitletavad erakorraliste asjaoludena määruse nr 261/2004 artikli 5 lõike 3 tähenduses, kuivõrd Transpordiameti selgituste kohaselt ei esinenud Tallinna lennuväljal faktilisi (METAR-teadete kohaseid) maandumist takistavaid ilmastikutingimusi.

Otsuse nr 19-1/22-13430-018 (otsuse avaldamise kuupäev: 6. veebr 2023)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisija väljalend hilines 14 tundi ning ta nõudis lennuhüvitist. Kaupleja viitas eelmise lennu erakorralistele asjaoludele.
Komisjon leidis, et lennuettevõtja viidatud ilmastikuolud ei ole käsitletavad erakorraliste asjaoludena määruse nr 261/2004 artikli 5 lõike 3 tähenduses, kuivõrd Transpordiameti selgituste kohaselt ei esinenud Tallinna lennuväljal faktilisi (METAR-teadete kohaseid) maandumist takistavaid ilmastikutingimusi.

Otsuse nr 19-1/22-13439-018 (otsuse avaldamise kuupäev: 6. veebr 2023)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisijate väljalend hilines 14 tundi ning nad nõudsid lennuhüvitist. Kaupleja viitas eelmise lennu erakorralistele asjaoludele.
Komisjon leidis, et lennuettevõtja viidatud ilmastikuolud ei ole käsitletavad erakorraliste asjaoludena määruse nr 261/2004 artikli 5 lõike 3 tähenduses, kuivõrd Transpordiameti selgituste kohaselt ei esinenud Tallinna lennuväljal faktilisi (METAR-teadete kohaseid) maandumist takistavaid ilmastikutingimusi.

Otsuse nr 19-1/22-13158-019 (otsuse avaldamise kuupäev: 27. jaan 2023)

Otsus: Tarbija kasuks
Reisijate avalduse järgi hilines 10.07.2022. a lend TLL-AYT üle kolme tunni. Reisijad soovisid lennuhüvitist summas 400 eurot reisija kohta,
Komisjon leidis, et lennuettevõtja viidatud ilmastikuolud ei ole käsitletavad erakorraliste asjaoludena määruse nr 261/2004 artikli 5 lõike 3 tähenduses ning hüvitisnõue kuulub rahuldamisele.

Otsuse nr 19-1/22-06200-013 (otsuse avaldamise kuupäev: 29. juuli 2022)

Otsus: Tarbija kahjuks
Reisija on esitanud avalduse hüvitise saamiseks määruse (EÜ) nr 261/2004 alusel lennu hilinemise tõttu. Reisija märgib, et lennuki plaanitud väljumisajal olid lendu võimaldavad ilmastikuolud. Komisjon jättis reisija hüvitisnõude rahuldamata. Hilinemise põhjuseks oli eelnenud sissetuleva lennu hilinemine erakorraliste asjaolude tõttu. Lennuettevõtja eelneva lennu hilinenud saabumise ja järgneva lennu väljumise hilinemise vahel esineb otsene põhjuslik seos.

Otsuse nr 19-1/22-06237-015 (otsuse avaldamise kuupäev: 29. juuli 2022)

Otsus: Tarbija kahjuks
Reisijad on esitanud avalduse hüvitise saamiseks määruse (EÜ) nr 261/2004 alusel lennu hilinemise tõttu. Reisijad märgivad, et lennuki plaanitud väljumisajal olid lendu võimaldavad ilmastikuolud. Komisjon jättis reisijate hüvitisnõude rahuldamata. Hilinemise põhjuseks oli eelnenud sissetuleva lennu hilinemine erakorraliste asjaolude tõttu. Lennuettevõtja eelneva lennu hilinenud saabumise ja järgneva lennu väljumise hilinemise vahel esineb otsene põhjuslik seos.

Otsuse nr 19-1/22-06179-014 (otsuse avaldamise kuupäev: 29. juuli 2022)

Otsus: Tarbija kahjuks
Reisijad on esitanud avalduse hüvitise saamiseks määruse (EÜ) nr 261/2004 alusel lennu hilinemise tõttu. Reisijad märgivad, et lennuki plaanitud väljumisajal olid lendu võimaldavad ilmastikuolud. Komisjon jättis reisijate hüvitisnõude rahuldamata. Hilinemise põhjuseks oli eelnenud sissetuleva lennu hilinemine erakorraliste asjaolude tõttu. Lennuettevõtja eelneva lennu hilinenud saabumise ja järgneva lennu väljumise hilinemise vahel esineb otsene põhjuslik seos.

Otsuse nr 19-1/22-05400-019 (otsuse avaldamise kuupäev: 29. juuli 2022)

Otsus: Tarbija kahjuks
Reisija on esitanud avalduse hüvitise saamiseks määruse (EÜ) nr 261/2004 alusel lennu hilinemise tõttu. Reisija märgib, et lennuki plaanitud väljumisajal olid lendu võimaldavad ilmastikuolud. Komisjon jättis reisija hüvitisnõude rahuldamata. Hilinemise põhjuseks oli eelnenud sissetuleva lennu hilinemine erakorraliste asjaolude tõttu. Lennuettevõtja eelneva lennu hilinenud saabumise ja järgneva lennu väljumise hilinemise vahel esineb otsene põhjuslik seos.

Otsuse nr 19-1/23-15338-001 (otsuse avaldamise kuupäev: 25. apr 2024)

Otsus: Tarbija kahjuks
Istanbulis jäeti reisijad maha algselt planeeritud lennust Bakuusse ja suunati järgmisele lennule, mis tähendas hilinemist sihtkohta  4h 40min. Reisijad nõudsid hilinemise eest lennuhüvitise maksmist. 

Komisjon jättis nõude rahuldamata, reisijatel puudus asjaomasele lennule kinnitatud broneering. Sellisel juhul ei kohaldu lennule EL Määrus 261/2004. 
9
Töötajad
1 780 322 €
Käive 2024Q1

Kontaktandmed

Telefon
+372 58141901
E-post
ykapanci@thy.com
Koduleht
www.turkishairlines.com
Juriidiline aadress
Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Tartu mnt 101, 10112 8

Esindusõigus

Nimi
🇹🇷 Abdullah Aydin
1

Äriühingu seadusjärgne esindaja

al. 25.05.2022
🇹🇷 Ahmet Bolat
1

Äriühingu seadusjärgne esindaja

al. 25.05.2022
🇹🇷 Ahmet Olmuştur
1

Äriühingu seadusjärgne esindaja

al. 25.05.2022
🇹🇷 Ahmet Harun Baştürk
1

Äriühingu seadusjärgne esindaja

al. 25.05.2022
🇹🇷 Bilal Ekşi
1

Äriühingu seadusjärgne esindaja

al. 25.05.2022
🇹🇷 Fatmanur Altun
1

Äriühingu seadusjärgne esindaja

al. 25.05.2022
🇹🇷 Mecit Eş
1

Äriühingu seadusjärgne esindaja

al. 25.05.2022
🇹🇷 Mehmet Kadaifçiler
1

Äriühingu seadusjärgne esindaja

al. 25.05.2022
🇹🇷 Melih Şükrü Ecertaş
1

Äriühingu seadusjärgne esindaja

al. 25.05.2022
🇹🇷 Murat Şeker
1

Äriühingu seadusjärgne esindaja

al. 25.05.2022
🇹🇷 Orhan Birdal
1

Äriühingu seadusjärgne esindaja

al. 25.05.2022
🇹🇷 Şekib Avdagiç
1

Äriühingu seadusjärgne esindaja

al. 25.05.2022
🇹🇷 Yasin Kapanci
1

Filiaali juhataja

al. 26.01.2024


Täpsem otsing EMTAK tegevusalade kataloog Käibemaksukalkulaator Käive 2024Q1 Uued ettevõtted Privacy policy